sobota, 23 kwietnia 2016

Liebster Blog Award [2]

Cześć!
Dzisiaj otrzymałam kolejną nominację do Liebster Blog Award (szczegóły wyjaśniłam w poprzedniej części).
Tę nominację otrzymałam od Einstainek — http://wswiecieeinstainek.blogspot.com/. Bardzo dziękuję Wam za nominację! :)
1. Masz jakieś fobie?
Wspomnę odpowiedź z poprzedniej nominacji — nie przepadam za ślimakami, ale nie nazwałabym tego fobią.
2. Jakie były Twoje ulubione bajki w dzieciństwie?
Najchętniej oglądałam kanał Cartoon Network, uwielbiałam Johnny'ego Bravo, Eda Edda i Eddy'ego, Atomówki, Chojraka — tchórzliwego psa. Oprócz tego uwielbiałam długometrażowe filmy animowane (można powiedzieć, że Shrek był ze mną odkąd się urodziłam).
3. Czy nadal oglądasz bajki?
Oczywiście! Może to wydaje się dziecinne, ale wręcz nie mogę się powstrzymać od oglądania ich!
4. Wolałabyś nie mieć brwi czy rzęs?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Nie umiem wybrać.
5. Czy farbowałaś sobie kiedyś włosy i jak tak to na jaki kolor?
Wybrałabym ciemnobrązowy, wydaje mi się, że dobrze by pasował.
6. Wolisz spędzać czas z rodziną czy ze znajomymi?
Tutaj jest kolejne pytanie, na które nie umiem odpowiedzieć. Są zalety i wady spędzania czasu w każdym towarzystwie.
7. Jaki jest Twój sposób na nudę?
Prawda jest taka, że nigdy się nie nudzę. Jeśli już zdarzają się takie kryzysowe sytuacje, to zaczynam czytać książki, rysować, pisać, ewentualnie robię prace domowe, aby mieć spokój później.
8. Jakich youtuberów oglądasz?
Raczej nie jestem fanką Youtuberów.
9. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu?
Chyba to, że mam rodzinę taką, jaką mam :)
10. Czy gryzłaś swoje długopisy/ołówki?
Nie śmiejcie się, ale czasem mi się to zdarza. Szczególnie na nudnych lekcjach, gdy nie mogę skupić się na tym, co się dzieje.
11. Piosenka tygodnia?
Dla mnie jest to Centuries zespołu Fall Out Boy.

Bardzo dziękuję za tę nominację! Ja nominuję http://vis-vim-vi-pellit.blogspot.com/. Oto moje pytania:
1. Co jest Twoim ulubionym jedzeniem?
2. Cheeseburgery czy frytki?
3. Gdybyś miała możliwość zostania herosem na tydzień (i dostania nadludzkich zdolności), ale musiałabyś wziąć udział w bardzo ryzykownej misji, czy zostałabyś nim?
4. Kto jest Twoim boskim rodzicem?
5. Co zachęca Cię do pisania?
6. Teraz odwrotnie — co zniechęca Cię do pisania?
7. Kiedy najlepiej Ci się pisze, a kiedy najgorzej?
8. Z którą postacią książkową najbardziej się utożsamiasz?
9. Ekranizację jakiej niezekranizowanej książki chciałabyś zobaczyć?
10. Od kiedy piszesz?
11. Czy moje pytania były kiczowate ... (Żartuję, teraz prawdziwe pytanie.) Za co cenisz bądź nie cenisz swoich czytelników!

Pozdrawiam i zapraszam do głosowania w ankiecie oraz czytania kolejnego rozdziału!


8 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację, jestem zaszczycona! :D Odpowiem przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy! Nie mogę doczekać się Twoich odpowiedzi! :)

      Usuń
  2. Gratuluję nominacji :)
    P.S Na większość z tych pytań podobnie bym odpowiedziała XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje nominacji :DD
    I zazdroszczę możliwości farbowania włosów ;D (Mam ciemnobrązowe i nawt nie da się ich rozjaśnić)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D
      Ja mam jasnobrązowe, więc wielkiego pola do popisu nie ma...

      Usuń
  4. Hej! Zostałaś nominowana do jak widzę kolejnego LBA na moim blogu. Nie mogłam się powstrzymać, bo bardzo lubię twojego bloga:-) Zapraszam http://dziewczynacienia.blogspot.com/2016/04/lba.html

    OdpowiedzUsuń