wtorek, 28 czerwca 2016

Liebster Blog Award [3]

NIE, TO NIE ROZDZIAŁ, BARDZO PRZEPRASZAM ZA FAŁSZYWY ALARM! No, skoro jest tutaj wyjaśnienie, mogę z czystym sumieniem przystąpić do tematu tego posta. Mianowicie, dostałam kolejną nominację do Liebster Blog Award (tutaj jest link do pierwszego LBA, tam będą wyjaśnione zasady). Powiem szczerze, że bardzo się z nim spóźniłam, ale natura flegmatyka... Bardzo dziękuję za nominację Black Berry (http://jelsahighschool.blogspot.com/).
Zacznijmy.
1. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Poległam na pierwszym pytaniu. Naprawdę, ja nawet nie wiem, co chcę zjeść na kolację. Kilka osób mi podpowiada, abym zajęła się grafiką komputerową. Inne wspominają, żebym została architektem.
2. Czego się najbardziej boisz?
Wielu rzeczy, jestem ogromnym tchórzem. Znajomości, braku znajomości, towarzystwa, samotności, ciemności, zwierząt...
3. Jakie blogi czytasz? Na co najbardziej zwracasz uwagę?
Czytam blogi z opowiadaniami oraz blogi osób rysujących/malujących. Zwracam przede wszystkim uwagę na nastawienie autora i to, jak prowadzony jest blog.
4. Jedziesz gdzieś na wakacje? Jak tak to gdzie?
Tak, w tym roku jadę do rodziny.
5. Jaki masz telefon?
Wyobraźcie sobie starego rzęcha, który jest za stary na większość aplikacji, ale mimo to go uwielbiacie (jednocześnie nienawidzicie) i macie w nim ponad dwa tysiące zdjęć. Tak, to jest mój telefon.
6. Jaki miałaś największy problem z prowadzeniem bloga i czy jakikolwiek miałaś?
Oczywiście, że mam problemy z prowadzeniem bloga. Problematyczne jest przede wszystkim samo pisanie. Przez jakiś czas kombinowałam bardzo z oprawą bloga.
7. Książka jaką ostatnią przeczytałaś?
Ostatnio przeczytałam ponownie ,,Harry'ego Pottera i Księcia Półkrwi”.
8. Wiesz co to homunculus? Xd
Nie, ale sobie wygoogluję... :D
9. Jaki rodzaj muzyki lubisz?
Nie słucham raczej muzyki. Mam tylko kilka ulubionych piosenek (niektóre bardzo stare), które czasem puszczam.
10. Czy tylko ja zawsze z okazji 1 czerwca mam dzień sportu? Xd
Nie, nie miałam wówczas Dnia Sportu.
11. Czy jesteś zadowolona ze swojego bloga?
Wiele mu brakuję, to muszę przyznać, ogrom rzeczy trzeba podciągnąć. Mimo to jestem zadowolona. To takie moje małe dzieło... jak u dziecka, które ma swój obrazek i mimo że wygląda średnio, to go uwielbia, bo zrobiło go samodzielnie.

Aktualnie nikogo nie nominuję.

Postaram się dodać nowy rozdział jak najprędzej, ale muszę powiedzieć, że jeszcze nie zaczęłam go pisać. Póki co zapraszam na Rozdział XXVI!
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz